-
Jūsų prekių krepšelis tuščias
Sąlygos ir garantijos
TAISYKLĖS
I. Bendrosios nuostatos
II. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
2.2. Kiekviena sutartis sudaryta tarp Dymo.lt ir Pirkėjo yra registruojama ir saugoma Dymo.lt duomenų bazėje.
III. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
3.2. Pirkėjas Dymo.lt e-parduotuvės registracijos formoje privalo
pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Už Pirkėjo pateiktų neteisingų
duomenų sukeltus padarinius atsako tik pats Pirkėjas.
3.3. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir už jas atsiskaityti
sutartą sumą. Jei Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių
priežasčių atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo padengti prekių
pristatymo išlaidas.
3.4. Apmokėdamas už prekes, Pirkėjas nurodo užsakymo numerį, kuris yra
unikalus užsakymo numeris, pagal kurį Dymo.lt nustato Pirkėjo
apmokėjimą.
3.5. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo
sutarties, sudarytos su Dymo.lt e-parduotuve, pranešdamas apie tai
Dymo.lt raštu (laišku, faksu ar elektroniniu paštu) ne vėliau kaip per 7
(septynias) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos. Šia teise
Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta
arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
(Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso straipsniu 6.362 ir Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatomis.).
3.6. Pirkėjas turi teisę keisti ir atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją.
3.7. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo
registracijos ir prisijungimo duomenų. Dymo.lt neatsako už trečiųjų
asmenų veiksmus pasinaudojus Pirkėjo prisijungimo duomenimis.
3.8. Pirkėjas, naudodamasis Dymo.lt e-parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
IV. Dymo.lt teises ir pareigos
4.2. Dymo.lt įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui naudotis Dymo.lt e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.3. Dymo.lt, tik įvykdęs sutarties įsipareigojimus, susidarius
svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti Dymo.lt
e-parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
4.4. Dymo.lt įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį.
4.5. Dymo.lt, dėl svarbių aplinkybių, negalėdamas Pirkėjui pristatyti
užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę.
Pirkėjui atsisakius priimti analogišką prekę, pardavėjas įsipareigoja
grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 2 darbo dienas, jeigu buvo
atliktas išankstinis apmokėjimas.
4.6. Dymo.lt garantuoja Pirkėjui grąžinimo teisę. Pageidavimas grąžinti
prekes privalo būti pagrįstas. Prekės turi būti grąžintos per dvi
savaites. Persiuntimas ir grąžinimas vykdomas Pirkėjo sąskaita ir
rizika.
4.7. Dymo.lt įsipareigoja saugoti visą informaciją, kurią Pirkėjas pateikia registruodamasis Dymo.lt e-parduotuvėje.
4.8. Jei Pirkėjas bando pakenkti Dymo.lt e-parduotuvės darbui, saugumui
ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Dymo.lt turi teisę nedelsiant ir be
perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis Dymo.lt
e-parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo
registraciją.
4.9. Dymo.lt pasilieka sau teisę vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas.
V. Prekių pristatymas
5.2. Prekės pristatymo laiką su Pirkėju suderina Dymo.lt užsakymų administratorius.
5.3. Prekes pristato Dymo.lt (arba Dymo.lt įgaliotas atstovas).
5.4. Prekės pristatomos Pirkėjui per 1-4 darbo dienas po informacijos apie apmokėjimą gavimo.
5.5. Prekės yra pristatomos Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu. Jeigu
užsakytas prekes atsiims ne pats Pirkėjas, užsakyme jis privalo nurodyti
asmens, atsiimsiančio prekes, vardą ir pavardę.
5.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas (privalo kartu su Dymo.lt ar Dymo.lt įgaliotu atstovu) patikrinti siuntos būklę.
5.7. Pirkėjui pasirašius PVM Sąskaitoje – faktūroje yra laikoma, kad siunta yra perduota.
5.8. Pirkėjui pastebėjus siuntos pažeidimą, Pirkėjas turi (teisę)
siuntos nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Pirkėjui priėmus
prekę ir pasirašius važtaraštį (PVM Sąskaitoje – faktūroje) be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkingai.
VI. Prekių garantijos
6.2. Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai.
6.3. Serviso centrų adresai nurodyti garantiniame talone.
6.4. Pateikdamas prekę remontui, Pirkėjas būtinai privalo pateikti
galiojantį prekės garantinį taloną ir prekės įsigijimą patvirtinantį
dokumentą (PVM Sąskaitą – faktūrą).
VII. Prekių grąžinimas
7.2. Prekę galima pakeisti kita per 14 dienų nuo pirkimo datos, jei
prekė nenaudota. Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota. Ji
turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje buvo pristatyta. Pakuotė
turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta transportavimui.
Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą
prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.
7.3. Kartu su preke turi būti pateikiami visi prekės pirkimo dokumentai.
7.4. Prekes grąžina Pirkėjas savo transportu, išskyrus atvejus, kai yra
grąžinama nekokybiška prekė. Tuo atveju Dymo.lt įsipareigoja priimti
nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Jeigu Dymo.lt neturi
analogiškos prekės, Dymo.lt grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.
VIII. Informacijos siuntimas
elektroninio pašto adresu.
8.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčiate elektroninio pašto
adresu info@dymo.lt arba Dymo.lt e-parduotuvės skyriuje “Kontaktai”
nurodytu adresu.
IX. Baigiamosios nuostatos
9.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami
tarpusavio susitarimu. Nepavykus susitarti, ginčai yra sprendžiami
Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Šios Elektroninės prekybos taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo (toliau – “Dymo.lt”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “Dymo.lt e-parduotuvė”).
2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Dymo.lt laikoma sudaryta nuo to
momento, kai Jūs Dymo.lt e-parduotuvėje, suformavę prekių krepšelį,
nurodę pristatymo adresą, pasirinkę apmokėjimo būdą ir susipažinę su
mūsų taisyklėmis, paspaudžiate nuorodą “Užsakyti”.
3.1. Pirkėjas gali pasirinkti ir užsisakyti bet kurią prekę iš Dymo.lt e-parduotuvės kataloguose pateikiamų prekių.
4.1. Dymo.lt įsipareigojame parduoti prekes juridiniams ir fiziniams
asmenims. Fiziniai asmenys, kurie yra jaunesni nei 18 metų, gali pirkti
tik su tėvų ar globėjų sutikimu.
5.1. Prekių pristatymas yra NEMOKAMAS, jei
užsakymo suma – 150 Eur ir daugiau. Prekės yra pristatomos visoje
Lietuvoje. Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai kainuoja 15 EUR. Jei
užsakymo suma mažiau negu150 Eur, pristatymas kainuoja 3,49 Eur.
6.1. Visoms prekėms yra taikomi gamintojo nustatyti garantiniai
terminai. Garantinis laikotarpis yra nurodytas garantiniame talone. Visų
prekių atžvilgiu galioja papildomos garantijos sąlygos, jei tokias
sąlygas minėtoms prekėms taiko gamintojai.
7.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d.
Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo
ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
8.1. Dymo.lt visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu
9.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.